maandag 4 januari 2016

Veels te lang geleden

Allereerste wil ik jullie een gelukkig nieuw jaar wensen :)
De vorige keer dat ik iets poste was het augustus als ik me niet vergis, in de tussen tijd heb ik niet veel gepost maar ik heb niet stil gezeten zoals jullie zo wel zien.

in die lange periode is dan ook mijn eerste vest een feit geworden :D


ik heb patroon mijn krissie beer gekocht en twee beertjes gehaakt, de een is van catania garen en de andere van stonewashed.
ze zijn allebij erg leuk maar ik vind die van stonewashed lekker knuffelen :D


 ik had wat acryl garen van mijn zus gekregen en daar had ik een colsjaal van gemaakt


ook kwam ik deze website tegen en ik vond dat wel erg leuk dus heb ik mijn afgeknipte draadjes van mijn sjaal genomen en 2 bolletjes waar ik niet wist wat ik ermee moest doen heb ik dus op die manier 2 kommetjes gemaakt :D


 en momenteel doe ik nog een poging om te leren breien en ik dacht ik probeer gewoon sokken te breien, de boord heb ik al af en ik kom binnen een paar toeren aan de hiel en dat zal nog wel lastig worden

 dus zoals jullie zien heb ik niet stil gezeten, ik heb nog een groot project op de haaknaald liggen maar die zal voorlopig niet afzijn.
op het moment is dat nog allemaal gehaakte strookjes wat ik dan ga weven en uiteindelijk een hoes voor mijn poefje moet worden.
maar dat laat ik wel zien als ik kan gaan weven :)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen