vrijdag 14 juni 2013

knorretje is af!!

Hallo allemaal

Ik had vandaag even mijn tas project opzij gelegt en knorretje er maar bij gehaald. 
Ik moet wel erbij zeggen dat ik niet helemaal blij ben met het hooftje, ik had eerst wel een glimlach erbij geborduurd maar omdat ik daar niet goed in ben zag het er raar uit dus heb ik de glimlach maar weggelaten.
met het lichaampje ben ik hellemaal tevreden ^^ alleen jammer van het hooftje :P

In de toekomst ga ik nog tijgertje en pooh beer maken, ik weet alleen niet wanneer ^^
ik heb namelijk nog veel op de planning staan. :)

ik wens iedereen een heel fijn weekend met heel mooi weer :)

3 opmerkingen:

  1. Ik vind m eigenlijk wel heel leuk geworden.
    Is het alleen de glimlach waardoor het hoofdje niet naar je zin is ?
    Kijk anders even op mijn blog naar gratis patronen, ik heb een tutorial gemaakt over mondjes maken, misschien heb je er iets aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel :)
      maar met mondjes maken ben ik gewoon heel slecht in ^^ met jouwn tutorial ben ik wel wat beter geworden ^^
      maar de hele vorm van de hooft is eigelijk niet wat ik verwachte

      Verwijderen
  2. Woooow, knorretje is mooi geworden hoor. Ik ben ook niet zo heel erg goed in het maken van gezichten. Ik doe altijd gewoon maar wat, en als het me niet aanstaat dan haal ik het weer open, en maak ik het opnieuw.

    BeantwoordenVerwijderen