woensdag 24 juli 2013

Leuke post gehad!! :D

vandaag had ik een leuke pakketje in de post gehad :D
Het pakketje kwam van Bonjoli, het was de give away die ik had gewonnen :)
dit zat in de envelop :) ik werd gelijk blij van de kleurtjes ^^

in de zakjes zat het volgende in:
ik vind het allemaal mooi :D ik had zelf geen knoopjes (tenminste niet van die leuke :P )
ook de kraaltjes, hangertje en de letters zijn geweldig, en nu heeft mijn lieveheersbeestje die op de gelukshanger zit een vriendje :D

zoals jullie al waarschijnlijk geraden hebben ^^ ben ik gelijk aan de gang gegaan en dit is het resultaat :D

ik ben er erg blij mee :D ik heb het vermoeden dat in de toekomst meer theepotjes zullen komen ^^
dus ik wil nogmaals Bonjoli bedanken voor deze give away :D

1 opmerking:

  1. Leuk dat je de give away hebt gewonnen :) en dat er een compleet setje in zit om het theepotje te maken.
    Die is trouwens ook hartstikke mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen