maandag 31 maart 2014

schaapje en mijn eerst fimo klei creaties

Ik heb weer iets gehaakt van mala deisgns :) het blijven echt leuke patronen :D
dit keer is het een schaapje



Verder heb ik me gewaagt aan fimo klei, dit komt doordat ik afentoe ook een rollenspel speel (dungeons en dragons) en ik kon nergens een wolf vinden ^^
dus dacht ik laat ik die zelf proberen te maken, helaasis de wolf niet zo mooi geworden als ik zou willen.
maar ik heb genoeg klei om het laten weer een keer te proberen als ik meer ervaring heb :)
dit is het resultaat van een dagje spelen met klei :)








4 opmerkingen:

  1. ach wat een leuk schaapje. Volgens mij is je wolf hartstikke goed gelukt. Leuk je ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schaap is geweldig leuk geworden :)
    Whoww je eerste fimo werkjes, knap hoor, ik doe het je niet na .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig schaapje is dat geworden je fimo creaties vind ik ook erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen