donderdag 27 november 2014

week 5, 6, 7 en 8

Ik heb gewoon de laaste 4 weken niet aan jullie laten zien :O
Sorry daarvoor, maar ik ga het goed maken door het alsnog allemaal te laten zien aan jullie :)

dus eerst week 5


ik blijf groen mooi vinden ^^ dus en nu week 6



groen en lila / paars is ook erg mooi. het is allemaal erg mooi samen kwa kleur :)
en nu week 7

En dan nog week 8 :)


Ook heb ik gespeeld met de website Picmonkey. ik heb daarmee de volgende 2 plaatsjes gemaakt:
De linker zijn alle verschillende vierkantjes tot nu toe, en de andere is een voorproefje hoe het zou kunnen zijn :)
Ik hoop het zo een beetje goed weten te maken



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dekens en knuffels maak je! Misschien ook leuk om mijn. Blog te volgen? Sjunbylinda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel :D
      ik ga je blog zeker in de gaten houden staan hele leuke dingen op :D

      Verwijderen