woensdag 9 oktober 2013

Giraffe

Ik heb laats een vraag gekregen van iemand of ik een giraffe kon maken met een lange nek.
Dus toen ik deze site tegen kwam, moest ik gelijk daar aan denken :)
Alleen heb ik hem gemaakt met geel en lichtbruin met zwarte vlekken, en hier het resultaat
Volgende week gaat hij naar zijn nieuwe huis :)


Maar ik meer gehaakt ^^ ik heb ook 3 extra gebakjes gehaakt.
het kersengebakje en de bananensoes komen van Grietjekarwietje
de koek met jam komt uit het boekje high tea haken van Christel Krukkert


 Nu nog de onderste laag te gaan ^^



4 opmerkingen:

  1. de giraf is erg leuk en je taartjes zien er verrukkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je link naar de haakpatroontjes: erg leuk. Je giraffe is mooi gelukt en je taartschaal wordt al mooi vol zo. Ik heb ook gebakjes gehaakt van Grietje Karwietje en ik vond het erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whouww cynthia, wat heb je dat weer mooi gedaan. super meis.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je gemaakt.
    Die gebakjes blijven ook leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen