dinsdag 29 oktober 2013

dekentje

Ergens begin vorig jaar was ik begonnen aan een deken, het was eerst de bedoeling dat ik 2.20 lang en 1 meter breed zou maken.
Maar ik legde na 48cm het project weg, want ik had toen wat nieuws gezien en dat was amigurumi ^^
Toen ik vorige week door mijn wollen bak ging kwam ik het zielige dekentje tegen, en zo besloot ik om er toch maar mee verder te gaan.
De deken is nu 60cm lang, en ik wil minimaal 1 meter halen zodat de deken 1 bij 1 is.
Mijn kat Gizmo vind de deken al het einde, ze wil er het liefst de hele dag onder of op liggen ^^
Het patroon heb ik hier vandaan




4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve foto van Gizmo in zijn mandje met de deken op.
    Mooi patroon heb je gebruikt voor de deken. Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zijn leuke kleuren voor het dekentje en zo lief Gizmo ertussen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi dekentje. De nieuwe eigenaar? De prachtige kat heeft zich al over jouw dekentje ontfermt. Die is niet teleurgesteld als jij stopt als het dekentje 1 bij 1 meter is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen