dinsdag 3 december 2013

Myboshi mutsen

Het is een poos geleden dat ik wat geplaatst heb, maar dat komt doordat we een pup in huis nemen.
Begin januari komt Tessa (een kooikerhondje) bij ons wonen :D Ze is op 11-11-13 geboren :)


Maar nu de mutsen die ik gemaakt hebt ^^ mijn vriend had het al een poosje over dat hij graag een muts wilde, dus moest ik gelijk aan myboshi denken.
Nadat ik die gemaakt had, en een voor mezelf vond mijn vriend dat zijn ouders dat ook leuk zouden vinden.
Dus heb ik er nog 2 bijgemaakt ^^
En dit is het resultaat





4 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie zeg!!!
    Mooie mutsen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schattig hondje. Daar gaan jullie vast veel plezier mee beleven.
    De mutsen zijn een voor een prachtig.Lekker nu het koude weer eraan komt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schat van een hondje, had ik nog nooit van gehoord een kooikerhondje. je mutsen zijn leuk, heb al meerdere keren met een boek in mijn handen gestaan, denk dat ik er toch eens een ga kopen

    BeantwoordenVerwijderen