vrijdag 17 april 2015

De nieuwe CAL van scheepjes: Flight of Fancy



Ja het is weer zover, scheepjes gaat nog een CAL doen :D
En dit keer een omslagdoek (of sjaal) in een vorm van een parallellogram, en ze gebruiken gloednieuwe garen: scheepjes linnen soft.
Het plaatje hierboven is zoals jullie al waarschijnlijk hebben geraden een preview van wat de cal gaat worden.
In het plaatje hebben ze de Peacock kit gebruikt, de afmetingen van de sjaal zijn 220 cm x 60 cm
Het begint pas op 10 juni, maar de garen worden na 19 mei leverbaar.
Dus over een klein maandje kan ik die mooie nieuwe garen bekijken en voelen :D

Er zijn dit keer 3 pakketen: Heron (reiger), hummingbird (kolibrie) en peacock (pauw) (plaatje kunnen jullie onderaan dit bericht zien)
In dit pakket hebben ze 7 bollen van de hoofdkleur en 1 van de andere bollen, dus 15 in totaal.
Nou mocht ik gelukkig van mijn vriend meedoen, en mocht ik een pakket bestellen.
Maar ja ze zijn alle drie zo mooi, maar ik heb uiteindelijk toch een kunnen kiezen.
Ik heb gekozen voor de Hummingbird kit, ik vind die kleuren lekker fris en vrolijk ik werd er in ieder geval heel vrolijk van :D

Dus ik kan niet wachten tot 19 mei (of wanneer het dan wordt bezorgd)
Zodra hij binnen is dan zal ik jullie dit laten zien, een soort unboxing maar dan met foto's denk ik of jullie moeten heel graag een video ervan willen dan wil ik dat wel proberen ^^

Gehaakte groetjes Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten