dinsdag 21 april 2015

Scheepjes cal 2015 een kleine update :)

Er is van de week een stukje van de sluier onthult.
Dit stond 20 april op de facebook pagina van scheepjes, een bericht van Annelies Baes de ontwerper van dit prachtige project:

''En het is tijd voor een nieuwe onthulling : ) Er kwamen veel vragen over hoe de shawl is samengesteld, dus we tillen graag nog een tipje van de sluier op : de shawl is gemaakt met lace motiefjes, die allemaal aan elkaar worden gemaakt met de 'join-as-you-go' techniek. Hoe je dat doet, wordt uiteraard helemaal uitgelegd in het patroon, met extra foto's, en video-tutorials ! :) ''

Dus we gaan met lace motiefjes aan de slag op 10 juni.
Het klinkt in elk geval heel erg leuk :D
Maar dat was niet alles, ze hebben ook een close-up foto gepost van de nieuwe garen.


Ja jullie zien het goed, een easy start uit het midden :D
Niet meer ruzie maken met de ''guts'' van de garen, zoals ik het sommige heb zien zeggen nou ja typen ^^
En niet alleen dat maar ik vind het ook lekker zacht uit zien, ik kan niet wachten totdat ik het garen binnen heb.
Het mooie is dat ik op 21 mei jarig ben, dus het pakket komt mooi vlakbij mijn verjaardag binnen.
Een leuk cadeautje dus :D
In welke vorm willen jullie de unboxing  zien?
In video, of foto's? laat het me weten in de opmerkingen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten